Blog dla miłośników gór, podróży, oraz tych którzy lubią bujać w obłokach

Witaj wędrowcze!

Drogi gościu skoro tu trafiłeś to znaczy, że choć trochę interesujesz się tematyką górską. Mam nadzieję, że odnajdziesz tutaj coś dla siebie, piękne góry, relacje z wypraw, ale nie tylko. Chcę się podzielić moimi refleksjami po wyprawach górskich, ale i tych bardziej nizinnych, pragnę ukazać piękno otaczającego nas świata.
Zapraszam serdecznie :)

piątek, 18 czerwca 2010

Na samym początku bloga obiecałam, że kiedyś powrócę do dawnych górskich wspomnień. korzystając z wolnego czasu powspominam "stare" czasy.
Jestem świadoma iż mój blog powinien być prowadzony chronologicznie, ale uznajmy moje wspomnienia za całkiem uzasadnione na tym blogu gdyż dotyczą one gór. Dla odmiany nie zawsze będą to Tary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz