Blog dla miłośników gór, podróży, oraz tych którzy lubią bujać w obłokach

Witaj wędrowcze!

Drogi gościu skoro tu trafiłeś to znaczy, że choć trochę interesujesz się tematyką górską. Mam nadzieję, że odnajdziesz tutaj coś dla siebie, piękne góry, relacje z wypraw, ale nie tylko. Chcę się podzielić moimi refleksjami po wyprawach górskich, ale i tych bardziej nizinnych, pragnę ukazać piękno otaczającego nas świata.
Zapraszam serdecznie :)

niedziela, 20 czerwca 2010

Nieuchronnie nadszedł koniec lata a wraz z nim powrót do szarej codzienności, ale żeby tą codzienność trochę pomalować kolorami lata pozostała ostatnia wędrówka tego lata.

Dol. Pięciu Stawów, Szpiglasowa Przełęcz, Szpiglasowy Wierch, Wrota Chałubińskiego. To był mój plan. Wczesnym rankiem kiedy inni jeszcze spali wymknęłam się z pokoju aby zdobywać górskie szczyty. Bus do moka był jak zwykle pełny, ale mnie to nie zraziło i tak większość idzie ceprostradą do schroniska. Kiedy zdobyłam już piątkę, postanowiłam chwilę odsapnąć przy schronisku i nabrać sił na dalszą emocjonującą wędrówkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz