Blog dla miłośników gór, podróży, oraz tych którzy lubią bujać w obłokach

Witaj wędrowcze!

Drogi gościu skoro tu trafiłeś to znaczy, że choć trochę interesujesz się tematyką górską. Mam nadzieję, że odnajdziesz tutaj coś dla siebie, piękne góry, relacje z wypraw, ale nie tylko. Chcę się podzielić moimi refleksjami po wyprawach górskich, ale i tych bardziej nizinnych, pragnę ukazać piękno otaczającego nas świata.
Zapraszam serdecznie :)

niedziela, 20 czerwca 2010

Karkonosze jesień 2009 to już ostatni górski wyjazd w tym roku. wdrapaliśmy się na Śnieżkę w totalnej mgle, mżawce, potem deszczu. Kiedy zza mgły wyłoniło się schronisko moja radość była ogromna. Zaczęłam marzyć o ciepłym pokoiku, wysuszeniu mokrych ciuchów. Niestety....... wszystko pozostało tylko w sferze marzeń w pokoju było zimno jak w psiarni i mogłam zapomnieć o szybkim wysuszeniu włosów(suszarki nie brałam ze sobą ), okryłam się pięcioma kocami i pomyślałam byle do rana. Rano mgła ustąpiła i z okna można było dostrzec szczyt Śnieżki, który zapraszał na poranny spacer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz